Wednesday 20 May 2015

Seminar Fit And Stylo Muslimah by Sukarun

0

Assalamualaikum wbt..
Hai dan salam satu dunia :)

Khamis 14 Mei baru-baru ini berlansungnya seminar 'Bagaimana Menjadi Fit & Stylo Muslimah' by Sukarun.Alhamdulillah SH berkesempatan mengikuti seminar ini walaupun sibuk dengan tugasan seharian.


Bagi SH peluang yang ada kita perlu ambil.Melihat kejayaan seseorang adalah motivasi kehidupan.Lebih penting kita selami perjalanan sebuah kejayaan seseorang kerana sudah pasti banyak onak dan duri.


Host kami Pengarah Urusan Sukarun iaitu YM cuba mencungkil idea dan memberi formula yang mudah sekitar seminar tersebut.Antaranya tips bagaimana seorang yang sibuk tiada masa untuk 'menjaga' kesihatan diri boleh bangkit dan berubah menjadi seorang yang fit menerusi 5 formula: 
S.T.Y.L.O  


Menerusi program ini, kita melatih minda untuk lebih berkeyakinan diri, set target yang lebih tepat dan capai dalam masa singkat malah turut melatih diri agar jiwa sentiasa tenang dan bahagia.


Peluang ini terbuka untuk semua golongan bukan kelas larian sahaja ya..hihihi... 
Jadilah muslimah contoh yang cergas, cerdas dan bahagia dunia akhirat insyaAllah.

4 orang #pelaristyloyo #sukaRun baru sahaja pulang dari Madrid utk acara FM.. 
Tahniah korang!!

Kejayaan tidak datang bergolek pasti penuh dengan ujian dan kegagalan yang perlu di tempuhi.Itulah yang kita perlu belajar apabila bercita-cita ingin menjadi insan berjaya.



Bersembang dan bertukar pendapat

'Nak berjaya menjadi atlet hebat berkawanlah dengan atlet yang sudah berjaya.Nak menjadi usahawan yang berjaya berkawanlah dengan usahawan yang sudah berjaya.Nak menjadi jutawan hartanah berkawanlah dengan insan yang sudah menjadi jutawan hartanah.'Kawan di sekeliling kita bakal mencorak kehidupan kita kelak.





Terima kasih tuan rumah yang menyediakan makanan.Siap ada BBQ perut lapar kami 'bedal' dulu mana yang patut.hihihi..



Last but not least,



I am fit and in great shape



I have abundant energy

I eat healthy and nutritious foods

I live long and strong

I am confident and courageous

I live with purpose and passion

I am FIT & STYLO muslimah in dunya & akhirah!

InsyaAllah.

Kalau u all nak tahu lagi tentang seminar ni bolehlah hantar penyertaan kepada YM nnti.InsyaAllah akan ada seminar lagi pada September 2015 di Doha.Terima kasih Sukarun di atas perkongsian di seminar ini.Alhamdulillah ilmu itu perlu di cari.Berilmu sebelum Beramal.



  
Untuk sebarang pembelian produk Shaklee boleh hubungi SH 

0 comments:

Post a Comment